Amanda Skog

LCHF-blogg

Kategori: Vardagen

Wow, längesen nu. Sitter och filar lite på en LCHF-blogg som jag förmodligen kommer uppdatera bättre eftersom mitt liv i princip går ut på mat. Helst av allt skulle jag vilja starta ett eget företag, ett LCHF-café typ. Men eftersom jag varken har kunskapen eller orken så kommer det nog aldrig att ske ;) Men ja, en LCHF-blogg är på gång eftersom många frågar efter mina recept på instagram. HÅLL UUUUT!
 
Dagarna just nu är ganska tråkiga. Jag jobbar då och då men hoppas av hela mitt hjärta att jag ska få det jobb jag verkligen vill ha just nu. Väntar på att telefonen ska ringa och dessa tre veckor kommer gå i snigelfart, utan tvekan. Jag vill, jag vill, jag vill!!!!!
 
Ikväll blir det träning som vanligt, men torsdag och fredag ska jag sitta hemma i skogen och bara njuta tänkte jag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: