Amanda Skog

Älskar dig.

Kategori: Kärlek

Det är synd att jag inte träffade Jon tidigare, för jag är övertygad om att jag hade klarat av skolan då. För några månader sedan mådde jag så sjukt jävla dåligt. Jag ville inte göra någonting, jag orkade inget, jag stötte bort alla och jag var allmänt deppig dag ut och dag in.

Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är tillsammans med Jon. Det är svårt att förklara hur glad han får mig och hur omtyckt jag känner mig när jag är med honom. Hade jag gått in med inställningen "han är 20 år äldre, det kommer aldrig att funka" så hade det nog aldrig funkat heller. Vi träffades till en början inte för att bli ett par, utan för att vi båda var jävligt uttråkade och behövde sällskap. Jag kan inte förneka till att jag inte hade några planer alls på att bli kär i honom trots att jag redan från början tyckte han var det vackraste jag någonsin sett. Det tog ett bra tag innan jag fattade att jag faktiskt ville ha honom och det tog ännu längre tid innan jag förstod att han faktiskt ville ha mig med. Har man aldrig varit kär tidigare så kan ni kanske förstå ;)

Jag älskar att bli omhållen (är det ens ett ord??) om kvällarna när jag kollar på film, jag älskar att varje kväll pussa Jon godnatt och varje morgon pussa honom godmorgon. Jag älskar att höra hans röst, hålla hans hand, får honom att skratta och kittla honom. Jag älskar honom, hela honom.

Just DÄRFÖR är det ett jävla helvete att sitta här hemma och hela tiden sakna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: