Amanda Skog

Depppppp.

Kategori: Vardagen

Trött. Ja, trött....relativt trött, jättetrött, tröttast. Trött? Haha, jag orkar inte med mig själv.

Seg skoldag. Måndagar och tisdagar är så otroligt värdelösa för mig eftersom jag egentligen inte ens behöver vara där. Jag skulle dock hellre gå i skolan 7 dagar i veckan än ta studenten, heeelt ärligt. Ångesten är enorm.

Imorgon är vi ledig, vilket är skönt. Eftersom jag är ensam hemma hela dagen ska jag försöka mig på att plugga så jag fixar allting tills betygen sätts. Känner mig så jävla värdelös som inte ens kan klara av gymnasiet när alla idioter fixar det. Hur jävla svårt ska det vara liksom? Fuck it...

Nu sitter jag här i onepiecen och har precis ätit LCHF-tacopaj. Känner mig så äckligt omotiverad till att gå ner i vikt men nu har jag åter igen kommit till en punkt där jag inser att jag fan inte är nöjd med mig själv. Jag behöver inte gå ner 20 kilo till normalvikt utan jag kan nöja mig med 10. Dom där 10 hade jag redan gått ner ifall jag hade skött mig det senaste halvåret, men icke....ÅÅÅÅÅÅÅÅH, tokig jag bliiiiiiiiiiiiiir!

Trots ett halvdeppigt blogginlägg är jag lyckligast i världen. Jag älskar dig Jon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: