Amanda Skog

Fuck you Måndag.

Kategori: Vardagen

Måndag, och jag skulle helst vilja krypa ner under täcket och aldrig kliva upp igen. Istället sitter jag här på skolan och tittar på när resten av klassen har prov. Själv inväntar jag lunchen, och framför allt hemgången. Jag är trött, less och allmänt nere och jag skulle behöva ett par boxningshandskar och en säck just nu, haha. Nä, men vafan...

Skulle behöva trösta mig med choklad men det är feeeeel. Fast känner jag mig själv rätt kanske jag går och köper godis sen. Eller nä, då får jag ännu mer ångest...

För att komma till det positiva så har jag haft en väldigt trevlig helg. Det blev zumba och middag med laget i lördags och när jag kom hem cyklade jag till pappa och tog några glas vin med honom innan jag cyklade vidare till Jon och sov. Igår blev det myspys och sen tog helgen slut....igen.

Nä, nu ska jag nog trösta mig med att köpa en till ziperall...heheeee.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: