Amanda Skog

Helgen.

Kategori: Vardagen

Helgen är förbi och idag är det den sista april. I fredags kom Jon hit på middag, vilket var trevligt. Lördagen spenderades med Mathilda, Matilda, Nathalie och Annika och vi bestämde oss sådär spontant för att dra på Stadt. En hyfsat rolig kväll faktiskt och det är ju inte varje dag jag är ute på krogen precis. Extra roligt var det att även Jon var ute.

Igår var jag allmänt sliten så det blev en slapp dag som avslutades med film och en tidig godnattpuss. Imorse var det dags för jobb igen för Jon medans jag låg kvar tills Malle ringde halv 10 och ville ha med mig runt Kaven. Tro det eller ej, men jag ställde upp så nu har jag rört på mig lite å ;)

Ikväll blir det lite käk och några cider tillsammans med Jon, men för övrigt ser det ut att bli en lugn kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: