Amanda Skog

Kaos.

Kategori: Vardagen

Kom hem till ett kaos idag - ett bra kaos alltså. Stefan håller på att lägga golv i mitt rum så jag får nöja mig med att sitta i mammas säng med datorn och det där med privatliv finns inte idag. Ingen toalettdörr har vi heller så det kommer bli rätt tufft att duscha sen. Det första man ser när man kliver innanför ytterdörren är ju duschen och där kommer jag stå näck :) Äh, får tänka på att det kommer bli fint sen.

Igår såg jag och Jon kanske världens vidrigaste och sämsta film. Får se om det blir något bättre ikväll. Har i vilket fall som helst världens ångest inför skolan till veckan. Har iaf lyckats skriva klart projektrapporten - heja mig!

Precis tryckt i mig en påse chips så nu mår jag skit...så ni vet liksom.

 

Nä, sådär glad är jag inte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: