Amanda Skog

Ledig.

Kategori: Vardagen

Har haft en ledig och skön dag hemma idag. Inte fått någonting gjort egentligen men jag får väl satsa på att fixa det på påsklovet istället. Hur svårt kan det vara liksom....

Ikväll får jag äntligen träffa Jon igen och imorgon blir det skola. En kort skoldag mellan 10 och 1 så jag ska inte klaga. Ännu bättre blir det på torsdag när jag går mellan halv 1 och halv 2, heheeee. Sen är ju både jag och Jon lediga på fredag å :)

Dagens middag blev kycklingwook men eftersom det smakade blä tänker jag inte ens berätta innehållet, haha.

Kommentarer

  • Madde säger:

    Din mailadress fanns redan registrerad så någon annan har visst redan bjudit in dig :)

    Prova gå in på members.com och anmäl dig så blir du antagligen antagen på en gång. Hoppas du får de 50kr ändå.

    2012-04-04 | 13:24:00
    Bloggadress: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: