Amanda Skog

Lodis.

Kategori: Vardagen

Känner mig allmänt lodig och halvkass. Jag vet inte om det är vädret som gör mig så deprimerad eller om det är nåt annat. Det var i vilket fall som helst INTE kul att cykla till och från skolan idag. När jag kom hem var jag alldeles dyngsur och det rann från ansiktet, haha. Hade åtminstone kortdag och kom hem redan vid 11. Då blev det skriva lite och sen kolla Big brother....yeeeyy.

Snön vräker fortfarande ner, vilket SUGER. Jag längtar till helgen då det vankas både bandyavslutning och en massa mys med min älskling. Samtidigt går tiden så otroligt fort och trots att det ska bli skönt med sommar är det ingenting jag egentligen ser fram emot...

Nu ska jag snart göra tacohamburgare, sen sätta mig på motionscykeln EFTERSOM DET INTE GÅR ATT GÅ UT!!!

HÄJ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: