Amanda Skog

Söndag.

Kategori: Vardagen

Tjo!
Söndag, men ingen deppsöndag som det brukar vara. Var dock allmänt slut imorse så det blev tv-tittande hos Jon halva dagen innan jag gick hem och åt pizza med mamma och Stefan. Nu ska jag snart iväg till Jon igen och ha myskväll innan ännu en vecka startar. Det blir dock bara en tredagars denna vecka och sedan påsklov, så det finns faktiskt inte mycket att klaga på just nu :)

Det enda jag oroar mig över är framtiden. Jag skulle inte tacka nej till att gå om ett år, men det skulle jag enbart göra om hela klassen gjorde samma sak ;) Det känns dock jäääkligt oroväckande att ta studenten utan betyg, utan körkort och utan kunskaper i engelska. Kan kanske söka ett jobb av hundra....tack för den.

Nä, orka tänka framåt. Hoppas ni haft en trevlig helg å!

Sliten tjej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: