Amanda Skog

Bra dag.

Kategori: Vardagen

Idag är det en betydligt bättre dag än vad det var igår. Det trodde jag dock inte det skulle bli när jag vaknade imorse, var svintrött och ändå tvungen att kliva upp klockan sju och åka iväg till Ljusdal. Klockan 10 hade jag ett möte som jag inte hade några högre förväntningar inför. Jag fick dock träffa världens underbaraste kvinna och vi hade ett oroligt givande möte i hela två timmar. Inte varje dag man träffar så duktiga människor!

Efter mötet åkte jag direkt till Pace och tränade och det gick lite halvtungt eftersom jag bara körde kondition. Efteråt åkte jag hem till mamma, åt lunch och umgicks lite med Malle och Isabelle. Nu sitter jag här ensam, med en kopp te och väntar på att Jon ska sluta jobbet. Ikväll blir det fredagsmyyyyyyys.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: