Amanda Skog

Maaassa paket.

Kategori: Vardagen

Denna vecka har jag fått säkert 10-12 paket på posten och det är ju aaaalltid lika roligt att öppna. Paketen har bjussat på en iphone (såklart!), mobilskal, mobilväska, mobilskydd, sportarmband, grejer till Jon, armband, en sodastream (wihoo) och ett par five fingers-skor. Med dessa skönheter (haha) kommer jag förhoppningsvis inte att få lika ont i fötterna som jag får med vanliga skor när jag springer. Ser fram emot att testa dom på gymmet imorgon :)
 

Kommentarer

  • ellen säger:

    Spännande. Har hört en massa om tå-skor men inte vågat prova.

    Ville bara göra lite skamlös reklam för min nya blogg som numera är helt fri från blogg.se och alla deras kor. Hoppas du också kommer gilla den. God Fredag.

    2012-08-17 | 15:15:03
    Bloggadress: http://ellencsordas.se

Kommentera inlägget här: