Amanda Skog

Senaste dagarna.

Kategori: Vardagen

Helgen var bra. I fredags blev det hemmamys och på lördag åkte jag och Jon in och tränade innan jag åkte iväg till Gävle med pappa. Hade en riktigt bra kväll med en fantastisk konsert och sen somnade jag sött när jag kom hem mitt i natten :)

Blev en lugn dag igår. Vi sov länge och gjorde inte mycket alls resten av dagen. Grillade på kvällen och spelade bingolotto och gick och la oss i skaplig tid.
 
Imorse åkte jag med in till Ljusdal och på lunchen blev det träning. Nu har jag precis hämtat ut min iphone men måste vänta på ett sim-kort innan jag kan använda den. Tålamod, Amanda, tåååålamod....

Imorgon blir det furuvik med mamma, Malle och Bellis, wihooo :)

Kommentarer

  • Malin säger:

    Måste bara fråga, hur mycket har du gått ner i vikt? Syns verkligen på dig att du gått ner!:) fin är du! :)

    Svar: Tack, vad snäll du är! :) Har gått ner ungefär 30 kilo.
    Amanda Skog

    2012-09-15 | 20:20:37

Kommentera inlägget här: