Amanda Skog

Dagen.

Kategori: Vardagen

Idag har vi skrubbat ur en "walk in closet" och flyttat in klädhängarna som vi köpte i Hudik igår. Ska försöka ta bilder på den och resten av huset när jag orkar. Så jäkla krävande är det trots allt inte :P
 
Annars har vi städat lite till, kollat på tv, suttit vid en varsin dator, beställt amerikanskt godis på internet, ätit våfflor och nu har vi precis kommit hem från Jons föräldrar där vi blev bjudna på deras hemmaodlade jordgubbar. Mums muuums!
 
Just nu sitter jag i soffan i handduk och har precis duschat och nu väntar jag på att Jon ska duscha så ska vi gå och lägga oss sen. Dagarna bara springer iväg och vädret är sämre än sämst. Kommer det att bli någon sommar i år egentligen??? Får hoppas på att vi får några fina dagar i Karlskrona nästa vecka/helg men det känns som önsketänkande just nu...
 
Är för övrigt jävligt trött på mig själv och på att jag gått upp så otroligt mycket i vikt. Förra sommaren vägde jag mer än 10 KILO (!!!) mindre än vad jag gör just nu. Och för en månad sen vägde jag 8 KILO (!!!) mindre. Det är fan inte normalt att gå upp 8 kilo på en månad....orkar inte att må såhär länge till.
 
Har inga större planer imorgon förutom en sväng in till Ljusdal.
 
Godernatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: