Amanda Skog

Blä.

Kategori: Vardagen

Har haft den sämsta helgen på fleeeera månader och då överdriver jag inte heller. Har övervägt flera gånger att gräva en grop till mig själv men istället har jag tryckt i mig mängder av godis och kakor i hopp om att må lite bättre. Tji fick jag, socker = ännu mer ångest. Men ja, livet går vidare.

Skapligt trött på det här vädret och jag tycker synd om allt Bal-folk som fick stå ut med regn och blåst igår. Just nu ser det i alla fall ut som att det ska bli helt okej väder på studenten och det är ju trots allt viktigast...tycker jag då ;)

Imorgon går vi in i studentveckan och jag börjar veckan med att jobba halva måndagen. På tisdag blir det utspark och sen blir det nog lugnt på onsdag och torsdag innan studenten på fredag. Det ska ju handlas frukost och så, och så skulle jag behöva en väska också. Hmmmmmm..

Nä, nu ska jag fånga dagen så att säga. Haha. Eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: