Amanda Skog

Dagarna.

Kategori: Vardagen

Dagarna är i princip likadana just nu. Vaknar upp bredvid världens finaste kille halv 7 varje morgon och följer jag inte med honom till Ljusdal ligger jag kvar i sängen halva dagen. Sedan är det ensamhet som gäller fram till 17-18 på kvällarna då han slutar jobba och vi får umgås i några timmar innan sängen kallar igen. Den senaste tiden har det dock varit fotboll vaaaaaarje kväll, så jag längtar tills den är slut också ;)

Om en vecka är det dock semester och då får jag ha honom hemma hela dagarna också. Är det något jag ser fram emot så är det det :) Lite jobbigt ska det dock bli med alla dagar jag ska bort i sommar, men jag antar att life goes on så att sääägaaa.
 
Igår blev det jordgubbar, grädde och vin tillsammans med Jons föräldrar. Vardagslyx.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: