Amanda Skog

Midsommarhelgen.

Kategori: Vardagen

I fredags blev det dop som förvandlades till ett bröllop - graattis! På kvällen blev det grillning hemma hos Jons föräldrar och sen en ganska tidig midsommaraftonskväll. På lördagen åkte vi och badade med Wynja och Stina och grillade sedan hemma hos dom på kvällen. Sen följde Wynja med oss hem och sov över. Igår blev det rätt lugnt, vi var in till Ljusdal och handlade och sen åkte vi hem och grillade IGEN. Kan aldrig bli för mycket grillat ;) På kvällen blev det fotboll som vanligt och efter full tid gick jag och la mig medan Jon satt uppe och kollade på förlängningen + straffar.
 
Nu är det måndag och jag följde med Jon in till Ljusdal imorse. Ikväll blir det fotboll i Delsbo och jag ska försöka njuta så mycket som möjligt av den här veckan eftersom jag åker till Stockholm på fredag. Är ju inte direkt van att vara borta tre nätter från Jon.......
 
Ha en fin vecka, så hoppas jag på att vi får internet till huset den här veckan! ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: