Amanda Skog

Snaaart!

Kategori: Vardagen

De senaste dagarna och kvällarna har gått åt till att packa och flytta, och både jag och Jon har varit heeelt slut vid läggdags. Eftersom vi båda var lediga igår blev det till att köra några lådor till huset och ikväll går sista flyttlasset. Stackarn får inviga huset ensam inatt eftersom det är dags för studenten imorgon...

Idag ska det provas kläder, bakas, handlas och greja på. Jag är trött och hoppas därför att jag kan somna tiiiidigt ikväll eftersom jag ställt klockan på halv 7 imorgonbitti. Klockan 8 dyker mina kära klasskamrater upp och sen blir det champagnefrukost här hemma! Åååh, det är verkligen nära nuuuu :)

Vaxade benen igår för första gången i mitt liv. Jon hade förbannat roligt åt mig när han satt där med sina chips och öl. Själv höll jag på att dö....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: