Amanda Skog

Studenten.

Kategori: Vardagen

Fredagen var helt fantastisk och att ta studenten är verkligen en upplevelse man kommer att minnas. Dagen började tiiiiidigt med att skära frukt i flera timmar tills klassen kom klockan åtta på morgonen. Då blev det frukost här innan hela klassen begav sig till skolan där det väntade en massa prat/musik i aulan och sedan fika med våra lärare. Sen var det dags att gå ut på trappan och saaatan vad nervös jag var, hahaha. Blev iaf sjukt glad när jag såg att det stod en massa människor och väntade på mig med blommor, gosedjur och plakat. Även Jon kunde komma :)

På kvällen blev det en FET förfest hemma hos Matilda med trubadur och en jäkla massa folk. Kul kul! Kom dock inte in på Stadt när det var dags så jag gick hem till Jon runt 12-tiden och vi åkte hem till vårat fina hus. 

Mådde konstigt nog bra igår när jag vaknade så det blev till att städa heeeeeela dagen. Satan i gatan vad trötta vi var när vi kom hem på kvällen. Fy fan....Nu är det iaf klart och vi har bara huset att tänka på :)

Imorse blev det frukost utomhus och nu är jag hos mamma och hälsar påååå...fast hon är inte hemma ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: