Amanda Skog

Ensam.

Kategori: Vardagen

Vaknade upp bredvid Jon imorse, njöt av att få sova en timme längre än honom och pallrade mig sedan upp för att göra något åt facet och håret. Det kändes dock meningslöst eftersom stormen utomhus förstörde hela mig på vägen till skolan. Jag hade förväntat mig en kort promenad men det kändes som att jag gick i flera mil samtidigt som håret blev katastrof....synd om mig, haha.

Just nu sitter jag ensam hemma och deppar. Eller nä, deppar gör jag knappast för det var längesen jag var så lycklig som jag är just nu. Jag känner mig dock ensam, vilket jag aaaldrig brukar göra. Har alltid suttit ensam om kvällarna och njutit men nu är varje minut utan min fina jobbbbbbig. Visst låter jag sådär sliskigt förälskad? Hahahaha.

Nä fan, nu ska jag invänta Big brother och sen försöka sova. Jag längtar redan tills imorgon...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: