Amanda Skog

Helgen.

Kategori: Vardagen

Har haft en helt underbar helg och jag går runt och ler hela tiden. I fredags blev det som sagt en trevlig tripp till Gävle tillsammans med Nathalie och sedan tacosmys med Jon på kvällen, hann även med att springa upp och kolla hur Fredrik har det i sin lägenhet. Igår vaknade jag upp bredvid Jon, pussade på honom halva dagen och sedan blev det kalas hos Mathilda på kvällen. Efter det åkte jag hem till Jon igen, sov (ända tills 12 idag!!!) och sedan har vi bara legat i soffan hela dagen och myst. 

Nu har jag precis vräkt i mig en pizza som innehöll mer än 100 kolhydrater. HERREJÄVLAR! Har gett upp tanken att gå ner 10 kilo till studenten men jag vill verkligen tappa dom där kilona på något sätt. Nu kommer Stefan hem med choklad till mig också....jag är en tjockis. Hahaha.

Ikväll blir det Big brother live och imorgon väntar skola. SNART PÅSKLOOOV!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: