Amanda Skog

Skola.

Kategori: Vardagen

Har haft världens mest underbara helg och lovet hade inte kunnat slutat på ett bättre sätt. Det kommer bli tomt att sova ensam inatt efter fyra nätter med min fina. Får väl tröstäta ikväll så klarar jag mig tills imorgon...haha.

Imorgon är det dags för skola igen och det känns ganska ångestfyllt efter att ha varit hemma i fem veckor. Det enda jag ser fram emot är att träffa alla igen, men för övrigt känns det mesta skit. Jag har ingen ork alls och jag har inte hunnit göra allt som jag borde ha gjort dom här lediga veckorna....fy mig.

Till veckan ska jag börja laga lite mer mat tänkte jag och inte fuska som jag gjort den senaste tiden. Får se om det kommer upp några smarriga LCHF-recept här, jag ska fööörsöka ;)

TJO!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: