Amanda Skog

Tack!

Kategori: Vardagen

Sov som en jävla gudinna inatt och vaknade inte förrän Jons klocka ringde. När han hade åkt iväg somnade jag om och sedan klev jag upp klockan 9, fixade i ordning mig och tog en regnig promenad upp till skolan. Hade två väldigt slappa lektioner och imorgon väntar åter igen en lugn dag. Sen är det helg igen och den ser ut att bli kanonbra :)

Efter skolan åkte jag, Ellen och Sofia och handlade och nu börjar min "present" att ta sig. Hellre för mycket än för lite liksom ;)

Nä, nu ska jag invänta mamma och ikväll tror jag att det får bli en hemmakväll trots att det gör lite ont, haha. Jag är för övrigt så sjukt tacksam över alla positiva kommentarer jag och Jon fått, vilket vi absolut inte trodde när vi gick ut med alltihop. Jag är övertygad om att det finns ett helt gäng som snackar en massa skit, men det vi inte vet mår vi ju inte dåligt av, och alla som känner oss NÄRA är grymt positiva och det är riktigt skönt. TACK!

HÖRS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: