Amanda Skog

Tröööööött...

Kategori: Vardagen

Hatar att må såhär. Jag är helt slut och både huvudet och kroppen är alldeles trötta. Har precis tagit en kortare powernap men jag längtar tills jag får lägga mig igen. Riktigt skönt att vara ledig imorgon så får jag sova ut också...

Inatt blir det första natten på en vecka som jag sover ensam. Jag mår ännu sämre när jag tänker på det, men jag antar att det kan vara bra också. Det känns dock som att jag kommer vakna automatiskt halv 7 imorgonbitti och undra varför inte alarmet har gått och varför jag inte får en puss på pannan direkt när jag vaknar. Du gör mig så lycklig...

Nu sitter jag här och tröstäter keso och hallon efter en het dusch. JAG VILL SOVAAA!

Kommentarer

  • Malle säger:

    Dåligt med kommentarer här. Därför får du en nu. Tänk vad glad du måste blitt när du såg den här kommentaren. Varsågod Lodie!

    2012-03-21 | 21:25:29
    Bloggadress: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: