Amanda Skog

Grilla.

Kategori: Vardagen

Jag hade nästan glömt bort hur ont det gör att bränna sig i solen. Det stränar i hela kroppen och det går knappt att ligga ner utan att det känns som att man brinner upp. Men men, det är ju mitt eget fel...trots att jag skyller mycket på Jon också ;)

Igårkväll gick jag och Matilda och köpte mjukglass i solskenet, myspys. Sen följde vi med Nathalie och Mathilda på Coop innan vi åter igen gick hem. Hemma blev det till att kika litegrann på Eurovision (GRATTIS LOREEN!!) och sen däckade jag ganska tidigt i min egen säng, eftersom Jon var i Friggesund över natten.

Nu har precis mamma och Stefan åkt till Tallinn och jag tänkte äta frukost i min ensamhet innan Jon kommer över och kikar på lite grejer (heheheee, hemlis än!?). Sen blir det grillning borta i Överälve. Man får fira någon annans mamma när ens egen inte är hemma :)

Igår blev det grillning med mamma och Stefan och imorgon ska vi grilla med klassen å :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: