Amanda Skog

Helgen.

Kategori: Vardagen

I fredags blev det hockey med Jon och nu har jag kommit fram till att hockey är nog den värsta sporten som finns. Domaren blåser mer än vad det spelas. Nä, dra åt skogen...haha. Det blev en tidig kväll i alla fall, och det är ju alltid skönt.

Igårkväll kom Alex och Roberta över så det blev tv-spels kväll och myspys med en massa götta. (Ostchips! <3) Blev ändå en relativt tidig kväll igår också och trots att jag hamnade på soffan hela natten och sov svindåligt så är jag inte HELT slut idag, bara HALVT...heheeee.

Imorse kom mamma och Stefan och hämtade mig, sedan bar det iväg till Malle för att gratta henne på födelsedagen och nu har jag precis kommit hem och ska skutta in i duschen. Ikväll väntar bingolotto och ännu mer ostchips. MUUUUMS!

 



GRAATTTTISSS! Visst var jag en snygg blondin? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: