Amanda Skog

Vaaarmt.

Kategori: Vardagen

Vaknade upp i en varm lägenhet imorse, men det gjorde inte så mycket när dom första orden jag fick höra var "jag älskar dig". Cyklade hem ganska tidigt och åkte ut på köpingen med mamma för att uträtta lite ärenden. Avslutade med att hämta resekataloger på reseshopen bara för att, haha. Sedan blev det till att sitta i solen en sväng när vi kom hem och nu har jag precis kikat klart på gårdagens avsnitt av Big brother.

Idag har betygen satts och de ämnen jag fick betyg i är jag nöjd över. Är mest nöjd över samhällsbetyget och projektarbetet som jag fick MVG i. Det hade jag faktiskt inte trott. Minst nöjd är jag såklart över alla S och IG:n som jag lyckats skrapa ihop på grund av alla missade APU-veckor. Ja ja, det är bara att ta nya tag nu...

Lyxade till det med lite jordgubbar och mjölk idag å :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: